Farmecul florilor din grădina mare a munților Sibillini

20140719_160229O plimbare minunată presărată cu flori la tot pasul..așa a fost urcușul meu înspre lacul lui Pilato. Mii de flori ce cresc în mod spontan ce-și schimbă aspectul și culorile în mod gradual în funcție de înalțime și de anotimp. În perioada în care am fost (sfârșitul lui iulie), multe dintre florile întâlnite erau încă neînflorite și eu nu mă mai săturam să le admir , mă uitam la ele ca japonezul în vacanță la Roma cu flash-ul epileptic al aparatului său Nikon când face poze la orice pe o rază de 20 m.

Așa că m-am gândit să impărtășesc cu voi câteva din aceste minunate flori și fiindca nu am reușit să le identific pe toate, poate cineva știe ce flori sunt și mă poate ajuta. 🙂

 

Floare neidentificată

Floare neidentificată

 

Cerastium tomentosum -  Lâna caprelor

Cerastium tomentosum – Lâna caprelor

Centaurea Triunfetti - fiordaliso (Albăstrea de munte)

Centaurea Triunfetti – fiordaliso (Albăstrea de munte)

Edraianthus Graminifolium

Edraianthus Graminifolium

Aster Alpinus - Ochiul boului de munte

Aster Alpinus – Ochiul boului de munte

Floare neidentificată

Floare neidentificată

 

Dryas - Argințică

Dryas – Argințică

Gentiana Acauliso Koch-Cupă

Gentiana Acauliso Koch-Cupă

Gentiana orbicularis - Ghințură de colți

Gentiana orbicularis – Ghințură de colți

Ranunculus montanus - Piciorul cocoșului de munte

Ranunculus montanus – Piciorul cocoșului de munte

Valeriana Tuberosa

Valeriana Tuberosa

Tufiș neidentificat

Tufiș neidentificat

Silene acaulis - Iarbă roșioară

Silene acaulis – Iarbă roșioară

Sempervivum Arachnoideum

Sempervivum Arachnoideum

Verbascum Longifolium

Verbascum Longifolium

Leave a Reply

